MAC'S

Igår var en helt galen kväll. Peter och jag åkte ner till nattmarknaden och drack ett rör öl och kollade på Chelsea-Liverpool. Vi kom på att vi ville tatuera oss, så klockan 23 gick vi in i marknaden och hittade en liten tatuerings shop. Han hette Mac och var helt sjukt duktig. Jag gjorde 3 tatueringar och Peter 2 men Peters var ändå tuffast. Mina sitter på insidan av överarmarna 2 st och en på baksidan av underarmen över armbågen. Peters gjorde en på sidan av skallen och en på insidan av läppen. Så nu har han gjort på dom värsta ställena och är därför tuffare än mig. JAG ÄLSKAR att tatuera mig, älskar den lilla nålen som svider skönt. Mina är bara texter och det står, Nong Wua So, Tung Paeng Tam Tai och Sophon och Tong på Thai as snyggt vart det. Sen satt vi och drack öl och käkade lite mat vi var hemma vid 6-7 i morse. gaddningarna tog lite längre tid än vad jag trott.  Har ju ingen kamera så kunde inte fota dom men ni får se dom när Linda kommer idag. HON KOMMER IDAAAAAAG!!!! jajajajajjajaaaa! Måste städa huset, köpa toapapper och deo, och sätta ut en annons idag det är dagens uppgifter. Bäst att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0