UUUNDERBAR MÄNNISKA, TREVLIG SCARFS!

Helgen var underbar. När Tong kom hit var han så himla söt för han hade handlat kläder och frukt till mig och Peter. 2 Udon t-shirts och 2 par skjorts och vattenmeloner. Daeng hans yngsta son börjar bli mindre och mindre rädd för oss farliga falanger, nu satt han till och med på mina axlar i 5 min utan att börja gråta en enda gång. Måste vart tomten som gjorde han orädd. Vi åkte med Tong ut till byarna och åkte hel till doc och drack lite whiskey. Efter det så åkte vi förbi Ralf och Mat i Ban Kognongsaeng droppa av Pompe som högg både getter och Peter hos Doc, han fick rycka in på sjh och plåstra om Peter för Pompe råkade bita Peter fast det var en hund han skulle bita, en hund som provocerade honom som fan. Hos doc var na, Tom med en tand (som har fått en ny tand), Don, Tong, jag, Peter och Mat. Efter lite mys fest åkte vi till Nong Aa singasongen och festade vidare så himla trevlig kväll.
Måndagen spenderade vi hos Sophon han lärde oss ett superbra och snabbt sätt att skala vitlök det tar numera ca 2 sekunder för mig att skala en vitlök. Vi slö drack lite whiskey och kollade på när grabbarna spelade snooker på Sophons nya biljard bord. Vi gosade med alla hundarna. Rutger och Pumpa vart så himla glada av att se oss har nog aldrig sett lyckligare hundar. Dom har det så sjukt bra där och det syntes att dom trivdes.
Jag & Sophon 2009
Vi fick kanske 20 kilo frukt att Peters pappa, vi plockade ner 2 papayor, en stock bananer, färsk chili, Jackfruit. Så nu är det fruktfest här hemma. Vi ska nog alltid ta med oss så mkt frukt hur bra som helst ju eftersom vi dicker frukt shakes flera gånger om dagen. Mums! Nu blir det jobb relaterade saker som skall göras.
Är så himla glad också för min bästa Linda kommer hit i mitten på April. Världes bästa Linda som jag har saknat henne och alla andra flickor hemma! LYCKA! Jag ska fixa lite tips till dig kanske mailar eller gör ett inlägg. Ska knepa och knåpa lite på vad som är bäst.
Bästa Linda
PUSS PUSS ALLA FINA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0