UPPSKJUTET

Vi missförstod varann på dag så vi ska inte åka ner till Bangkok förrän på Fredag den 19 Mars. Känns lite skönt för då hinner vi göra mer saker och ordna mer som vi inte hunnit med. Imorn åker vi ut till byarna på kvällen och firar min födelsedag med Sophon och grabsen. Känns bättre att fira födelsedagen så än i en minibuss. Jag vet ju liksom inte ens när vi kommer hem från Bangkok det känns ju ännu mer kul och spontant, lite mig så där. Nu håller vi på att kolla olika priser på golv och andra inrednings grejer på Thailändska HomePros hemsida, jag har nämligen hittat en sida på Engelska med ALLA produkter och detaljer, det är lite lycka för mig eftersom en av mina största drömmar är att bygga ett egen designat hus här. Älskart. Nu ska jag fortsätta frossa bland badkar, kakel, och kranar på HomePros sida.
Adjöken

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad är det för en dag, är det en vanlig dag?! Nej, det är ingen vanlig dag för det är Saras födelsedag! Hurra, hurra, hurra! Grattis

2010-03-18 @ 09:10:18
Postat av: Sara

Taaaaack underbara Maja! Du är BÄST! Saknar dig Puss Puss

2010-03-18 @ 09:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0