PAPPA!

Nu har jag sett Precious och den var grymt bra, men när jag ser sådana filmer så blir jag så sjukt arg. Fatta att det finns sånna psykfall på riktigt. Sånna jävlar borde fan skjutas! Hemsk film, ännu hemskare att det finns folk som går igenom det som Precious gick igenom i verkliga livet, helt sjukt.
Pappa ringde idag, jag trodde det hade hänt nåt men han ville bara prata och påminna mig om att det är min födelsedag om 8 dagar. Så söt han är, jag älskar honom så himla mkt! Glad över att jag har en sån underbar familj och vänner. Min lillasyster hade gett Farmor 3 bilder som var förstorade på mig lillasyster och lillebror som hon hade satt upp på kylskåpet, hon var så stolt och ringde alla sina vänner och berättade vad man kan göra med datorer nu för tiden. Att man kan förstora bilder och skriva ut dom, vilken sensation. Hon är ju bara för go.
Imorgon så ska jag bjuda Peter på lite vardags överraskningar. Och så ska jag klia honom i håret massa minuter när vi kollar på Cabin Fever II som han har längtat och ändå lät mig få kolla på Precious före Cabin, thats sacrifice folks!
Nu ska jag borsta tvätta och sova.
Mamma om du skulle flytta till Ystad så skulle jag sakna dig mer än vad du saknar mig nu, bara så du vet. Men jag kan inte vara egoistisk för jag bor ju i Thai så jag har inte nåt att säga om det. Jag älskar dig iallafall!
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: helena

Vilket fint inlägg syster! du e så duktig på att skriva så man bara vill läsa mer mer mer! du e underbar de vet du va?!puss!

2010-03-11 @ 08:25:46
Postat av: sara

Taack det värmde! Tycker du?! Jag försöker iaf tycker mina inlägg blir lite tråkiga ibland... Din blogg är berpende framkallande! Du är U.N.D.E.R.B.A.R. Du gjorde min dag med dina fina ord! PUSS PUSS ÄLSKAREJ!

2010-03-11 @ 18:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0