Ledigt resten av dagen

Nu åker jag och Peter till Home Pro och kollar inredning och hus saker. Älskar att kolla på sånt och fantisera bort. Blir nog en sväng till Index och Global House också. Måste komma på vad jag ska ha på mig på bröllopet om man ska vara lite coutry inspirerad eller om man bara ska vara klassiskt fin i klänning. Börjar närma sig nu, Bangkok och alla underbaraste! Börjar bli nervös. Jag är ju redan känd för att vara gråtmaja efter begravningen och säkert nån annan gång också så dom kommer nog inte bli förvånade ifall jag fäller en liten tår på bröllopet. Här kommer en bild på Tu aka Mr Redshirt. Som är brudgummen i ära. Här är han på en Redshirt demonstration (Redshirts som jag kallar dom är det röda partiet i Thailand altså Taksin den förra premiärministerns parti)
Adieu for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0