LAKRITS MARÄNGER

Idag när jag och Peter var och storhandlade på Macro hittade vi Lakrits pulver, det smakade snarlikt hockey pulver som man åt när man var liten. Så himla kul att gå runt i Thailändska mat varuhus för jag hittar nya saker hela tiden saker jag saknat och saker jag aldrig provat. Vi köpte också fryst passions frukt och gjorde en Jordgubb-banan-passionsfrukts shake när vi kom hem och det kan ha vart den godaste shaken jag nånsin druckit. Vill bara ha mer mer mer. Nu ska vi snart laga mat. Blir nån wok av nåt slag tror jag. Köpte ett par nya jogging skor idag också, vart så himla glad för jag provade 2 st och dom var liksom inte helt perfekta så gick vi ner till en annan affär och där hittade jag likadana skor som jag hade tidigare på rea och min storlek så jag vart så himla nöjd! Köpte 3 par örhängen också ett par hoops ett par vanliga runda med en transparant transparant "diamant" och ett par runda pärl örhängen jätte fina. 3 st för 50 baht ca 10 kr. Peter fick 3 tv spel till Nintendo Wii 2 soldat krigs spel och GTA (Grand Theft Auto IV) som han längtat så mkt efter så nu lär man ju inte få kontakt med honom det närmsta dygnet. Nu ska jag gå ner och prova på att göra Lakrits maränger för första gången, googlade massa lakrits recept så det ska bli så himla kul att prova på å baka en massa och göra massa godis. Hepp nu är jag hungrig.
Hoppas ni alla mår bra!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0