I GOT LUCK

Nu har nämligen dom flesta demonstranterna begett sig iväg hem så det är lugnare i Bkk. Känns skönt. Idag är det packa och åka ut till Nong Wua So som gäller. Kanske fira tolvslaget å min födelsedag med en öl hos Sophon. Imorn kväll bär det av i Minibuss ner till Bkk och till Som (Tungs syster) och sen vidare till Bröllopet. Känner mig så himla taggad. Här är min klänning jag har köpt för att ha på bröllopet. Jag kommer vara lite sockersöt. Jag är jätte trött så jag är inte så fin på bilderna.
och en stor rosett som detalj
Och bakifrån har den 2 fina knappar
Till klänningen ska jag ha ett par svarta lack ballerinas med Rosett
Så syster nu har du fått min outfit nu vill jag ha ett uppdaterande blogginlägg i din blogg innan lunch ;) Hihi!
Måste verkligen slita ut tummen ur min stora röv nu så jag får nåt gjort. Börjar med mat då kanske. Lite stekt ris med tonfisk, hoppla.
Adieu och Grattis till mig på födelsedagen imorgon.


Kommentarer
Postat av: helena

va fin du kommer vara babe!!! jag har uppdaterat min blogg nu! ja har ju ingen kamera så du får ju aldrig några uppdaterade bilder..men snart ska jag nog köpa mig en!:) puss hörs imorgon!

2010-03-17 @ 11:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0