Hello Fuck You

Vår älskade vän Tong ringde precis och det var på tiden vi har ju saknat honom hur mkt som helst sen han flyttade till Chayaphum. Han är i Udon nu och kommer förbi om en halvtimme. Han skulle bara förbi universitetet först. Gud va kul å träffa honom igen. Ska nog planera in en Chayaphum resa inom kort så vi får hoppa in som stand ins på farmen. Igår var vi bara hemma och tog det lungt och bollade lite ideer för framtiden. Ska ut till Sophon i byarna inom kort också och bygga ett vardagsrums bord som jag och Peter har designat. Kommer bli hur coolt som helst berättar om det när det är färdigt, det lär ta ett par månader för det är inte ett lätt projekt massa detaljer och mått som ska stämma. Allt jag kan säga är att det är i trä och lite lite glas. Förövrigt så har Rutger och Pumpa flyttat hem till Sophon ett tag tillsvidare. Det funkade inte att ha alla hundar inne med min allergi. Blir lättare sen när man har ett hus med tomt så dom kan springa ute. Saknar dom så himla mycket och jag tror Pompe både saknar dom och tycker att det är en lättnad. Jag menar han får ju mer mat och snacks nu hehe! Får se vad den här dagen har att bjuda på.
Jag, Tong och Peter i Chayaphum 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0