HÄNGPATTAR

Jag skulle snabbt iväg till Tesco Lotus och handla socker. När jag åker iväg på moppen så inser jag efter halva vägen att jag inte har någon b-h på mig. Jag fick lite panik. Jag har ju inte små bröst direkt och dom hänger ju rätt duktigt asså. Jag får ännu mer panik över att jag ska gå in på Lotas där det är sjukt mkt folk och stå i kassa köer. Anywho jag är blond och vit och bara det drar ju till sig uppmärksamhet så det räcker bara det, jag går in känner att ALLA stirrar på mig och fnissar. Jag går och räknar mynt och trycker i hop tuttarna så gott det går. Gömmer sockret lite framför rattarna och försöker få det att se så naturligt ut som möjligt kan ju säga att det såg förfärligt fånigt ut. Jag kommer till kassan och så klart är det 15 personer före mig känner att svettningarna kommer lite mer och mer, hoppas jag bara inte kommer frysa för då blir bröstvårtorna styva och då blir allt uppenbart. Jag har inget emot att gå b-h lös om jag har en sådan klänning så det ser bra ut men inte en klänning som är formad precis så att man ser brösten på snudd. Pricken över iet var när sockret kostade 23 baht och 50 stang (en stang är som en 25 öring alltså 4 stang = 1 baht) och jag hade 21 baht och en jävla massa minimynt. Jag fick betala 10 st stangare och skämmas över det också. Folk i kön kollade ännu mer och jag kände mig ännu mer frustrerad att bara komma där ifrån, tjejen i kassan tog flera minuter på sig att räkna mini mynten för hennes hjärn kapacitet var inte van vid att räkna stang. Hon fnittrade lite lika så resten av kön och jag gick med svansen mellan benen därifrån. Tjockisen lämnade affären med sitt socker som stillar hennes sötsug, med häng pattarna och 10 stang mindre. När jag kommer hem berättar jag den förutmjukande historien för en as flabbande vapendragare. Feven - Bränn B-Hn kommer jag aldrig mer lyssna på. Jag kommer aldrig glömma B-Hn igen.
Det skulle lika gärna kunna vara tjejen på bilderna som har skrivit brevet.

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHA! tuttfiaa.. har fått med mig en kompis till thai nu ialla fall :) tänkte att vi skulle dra runt den 5 april nångång.. såå nu tänkte jag fråga dig om du vet vart man kan hitta några billiga biljetter? p u s s

2010-03-25 @ 16:16:20
URL: http://oohbollocks.blogspot.com/
Postat av: Lingling

Baaabe, jag hittade en biljett för 6041 kr kan det vara nåt? Det är fr 5 April - 5 Maj. Jag brukar alltid kolla på pricerunner.se det har jag alltid gjort och tycker nog att jag för det mesta hittat billigast där. Så kika in där så ni får exakta datum. Fan va kul att du ska till Thaidala jag dööör! PUSSARNAAAA!

2010-03-26 @ 05:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0