FREDAG OCH KÄRLEK

Idag har vi vart duktiga, var ute 4 km med vikter på benen handlat kaffe och schampo och balsam och allting har vart snabba puckar. Nu ska jag börja jobba. Helgen kommer bestå av vårstädning eller vad vi nu ska kalla det. Vi ska skrubba och städa hela husets vrår. Ser fram emot det känns kul. Ska till BOBE och kolla klänningar och ett par nya dosor till mig. Åka och ta några mys öl med Harry. En lugn helg. Idag lämnade flera tusentals rödskjortor Udon. Det ska vara en gigantisk demonstration i Bkk med en miljon demonstranter. Dom börjar den 14 Mars och det ska pågå några dagar men med Thai vet man aldrig, vi ska ner den 18 Mars så då får vi hoppas på att det har lugnat ner sig, även fast jag hoppas lite att det ska hålla på så att man får se lite action jag är lite galen av mig, gillar att utsätta mig för lite fara. Dom har till och med sagt att dom ska stoppa leveransen av bensin utanför Bangkok så att folk inte kommer in i staden. Hoppas ni alla får en underbar helg. Ska lägga in lite söta klipp på Rutger senare så får ni se hur stor han har blivit.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0