FEST PÅ TECHNICAL COLLEGE

För nåt år sen var vi med Sophon på lärarfest på Udonthani Technical College. Det första som hände var att vi blev bemötta med blommor och blomarmband och en whisky cola i handen. Innan jag ens hade hunnit ta en sipp så kom dom med en lista med engelska låtar dom ville att jag skulle sjunga. Inför 30 högt respekterade lärare skulle jag sjunga The Beatles - Help och John Denvers Country Roads, jo visst med min vackra sångröst helt nykter. Det var inte riktigt min kopp med te jag darrade av nervositet men det gick toppenbra jag fick applåder och dom dansade klappade och sjöng med. Dom älskade oss vi bjöd på oss själva, här kommer ett bildregn från toppen kvällen.
Vi anlände till festen med Sophon.
Listan med "Sha ra"s låtar hahaha sööött!
Jag kissar på mig av nervositet
Help var en låt som beskrev situationen bra.
Vi fick fina blom armband och rosor.
Doftade ljuvligt.
Högsta hönset på skolan och vi, en högt respekterad man i Udon.
Maten på festen, bla grillad fisk och Som Tum (Thai spicy sallad)
Näst högsta hönset och vi.
Lärare på skolan.
Mina boys!
Nu börjar det ta sig.
Mycket trevlig lärare.
Inga problem med att sjunga nu inte.
Kvällen avslutades på gamla D2 numera Brothers Club, kan ha vart en av dom bästa festerna jag har varit på i Udon den var bara perfekt rolig hela kvällen. Hoppas på fler sånna. Nu ska jag jobba.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0