Farin socker

Igår hittade jag nåt som jag inte hittat i Thai förut, kan vara för jag inte har letat också. Jag hittade farin socker. När jag var liten kunde jag öppna ett paket i smyg och hälla i munnen och när mamma kom på mig så skämdes jag. Jag klättrade upp i skafferiet och gottade mig. När mormor bjöd på havregryns gröt fick jag ta 3 skedar annars tog jag hela skålen hahaha. Men när hon gick till köket så hällde jag alltid på mer, jag bara älskade farin socker. Igår köpte jag en påse och skulle provsmaka om det var lika gott och då kom peter på mig hällandes socker i munnen. Han tyckte inte jag var riktigt klok åh det är jag inte heller. Det var inte riktigt lika gott som när jag var liten men gott var det, nu har jag det bara på gröten. Rutger blir större och större och han börjar få massa tänder. Han är ju bara för söt när han ligger och sover med alla ben raklånga. Har filmat han lite så ni får se.
Här kommer lite bilder också.
Nu ska jag ut på en promenad och sen dricka lite frutshake för att sedan jobba hela dagen. Känner mig hur pepp som helst idag. Här har ni lite trix för att bli gladare varje dag: 5 kramar om dagen gör en enligt undersökningar gladare. Lyssna på en låt som gör dig glad och sjung med, att sjunga gör en enligt undersökningar gladare. Le om man ler så kopplar hjärnan att man är glad så le som bara den så kommer ni känna er gladare. 3 enkla knep som alla kan åstakomma nästan alla iallafall. Kör hårt my friends and don t worry be happy!
Puss & Adieu!

Kommentarer
Postat av: venessa

ååhhh!!! D gör ooont i mej, så söt e Rutger!

jag vill åxå:) Va skoj för er!

Ta hand om dig!!

kraaaamar

2010-03-09 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0