Doc

Det gick bra hos doktorn, dom bedövade och skar upp lite grann och pillade ut en liten svart sak. Sen fick jag vad jag tror var stelkrampsspruta. Jag är svullen på armen och har fortfarande ont i den vet inte om det kanske är normalt men jag är ju lite hypokondriker. Foten känns jätte bra nu iaf. Vägrade köpa alla mediciner som han skickade med typ 4 olika penicilin kurer, helt sjukt att dom ger ut penicilin för huvudverk i princip i det här landet. Dom kommer ju bli imuna. Doktorn vart lite arg på mig och sa att det skulle bli infekterat men jag vill inte knapra massa piller. Jag äter penicilin för lunginflammation, och i Sverige får jag knappt recept trots att jag vart sjuk i en månad.
Vi åkte ner till marknaden igår kväll och tog oss ett rör öl sen vart det en sväng ner till D2 också, ganska tråkig kväll eller jag har typ inte kul på D2 längre. Börjar jag bli gammal månne?
Idag har både jag och Peter känt oss sjuka. Vi har kollat på Bad Santa (sjukt jävla bra) och "Vem kan slå Filip & Fredrik" En mys dag. Vi beställde pizza till frukost och till middag gjorde vi en supergod macaronipudding med korv från 7 eleven. En toppen måltid, touché!
Nu ska jag sussa snart kanske somna in till en film.
På Lördag kommer min barndomsvän Katta hit. Hon landar 16:30 på Udonthani Airport. Ska bli så sjukt jävla kul att hon kommer hit, har så himla mkt att catcha. Jag är så pepp för girlstalk. Peter känner sig inte lika pepp kan jag tänka mig det kommer ju bli så tjattrigt inte hans kopp med te kanske.
Hoppas ni alla har haft en underbar vecka so far.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0