ALLT SOM JAG KÄNNER

Idag pratade jag med Tone Norum, tänk hur många gånger jag har sjungit Tone & Tommys "Allt som jag känner" och idag pratade jag med självaste henne och gjorde ett grymt säljsamtal. Fantastiskt kul, vet att ni är avundsjuka nu. Hon var sjukt trevlig också. Me like Tone Norum!
Ska kolla på Love Acually nu och imorgon ska jag äntligen gråta till Precious. Har vart ute och powerwalkat 3 km det kändes skönt för kroppen. countdown till bröllopet bara 10 dagar kvar, åh va jag längtar. Min favorit familj alla samlade på en och samma gång, bara Jut och gänget som saknas. Älskar dom!
Godnatt & Adieu!

Kommentarer
Postat av: Maja

Precious är skitbra men hemsk! Läs boken också! KRAM

2010-03-09 @ 08:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0