6.6 KM

Avklarat idag har jag vart lite duktig som har gått så långt i mina nya pjuck. Nu blir det Håkans Bar och sen ska vi åka till frisören Peter ska klippa sig och efter det åker vi till Doktorn för min fot är inte kry, den har svullnat och gör ont efter att vi var i Rayong och badade. Jag och Peter simmade ut till en ö och när jag skulle bestiga ön som Robinson Cruse själv så trampade jag på nån korall eller snäcka av nåtslag. Operation Thai med rostig osteril kniv och nagel klippare gjorde in foten bättre så vi får se vad doktorn säger. Har dragit på det intill det sista men nu får det vara nog. Ska lägga in fler bilder från Bröllopet och Rayong också för nu har jag fått tillbaka min kamera.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0