10.03.25

Löning idag då, blir inget glansigt idag utan bara försöka vara så effektiva som möjligt. I helgen bär det ut till byarna för mys och umgås med alla hundarna. Sophon har ju blivit helt hund galen och köpt Rutgers 4 syskon och en Siberian Huskey som är så sjukt fin. Så himla tråkigt att den bröt benet i förrgår och ligger inne på djur sjukhuset. Det var storm ute i byarna och han sprang runt och vinden var så stark så den slet ner 2 träd över lillens ben. Så nu kommer han få ett stål ben. Stackars Sophon och Huskey svider i plånkan för Sophon över 5000 baht kostar det. Sophon har fått tillbaka sin picup truck också. Helt otroligt vad Thai kan göra egentligen. Hela fören var platt huven syntes inte ens efter Sophon frontal krockade med en last bil 140 km i timmen. Att han ens lever är ett under, att han hade 2 blåmärken och ett skrapsår är ännu mer otroligt. Den mannen har många änglar kan jag säga. Nu har dom iaf slagit ut hela huven och fixat bilen som ny helt fantastiskt. Han kom förbi igår kväll för han hämtade Pumpa hon ska få bo hos honom och kommer få ett jätte bra hem. Hon biter gamla tanter och moppe förare här så jag är rädd att dom snart kommer förgifta henne så Sophon får ta hand om henne istället. Jag saknar henne jätte mkt redan. En vän till mig gick bort för snart 2 veckor sen, Cindy. Han var en helt underbar människa med stort hjärta. Så himla tragiskt och jag är så himla ledsen att inte han kommer finnas på denna jord längre! RIP Cindy. Vi minns stunderna med dig och alla leenden för alltid.
Kärlek till er alla, ta aldrig livet för givet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0