whats cookin good lookin?!

morron morron. Idag är en skön dag för jag har verkligen ingenting att göra före jobbet. Annars måste man alltid stressa iväg till massa olika saker men nu så ska jag bara gå ut och gå och peppa upp mig. Jag måste köpa en ny väckarklocka. När jag får pengar så ska jag definitivt köpa en BLACKBERRY åh va jag vill ha en sån dom är så heta! Nu har jag ju min söta kitty telefon och ljudet i den är lite kasst så jag måste börja tänka på att köpa en ny. Nej nu fick jag plötsligt brottom. Hörs på lunchen.  Lillasyster jag saknar dig och älskar dig det kommer bilder lovar! Jag fixar en blogg till dig och så förklarar jag exakt hur du ska göra det är enklare än du tror.

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0