tvålaxtio

Eftersom jag inte har så mycket tid så lägger jag in några bilder från mitt underbara 09/10.
Hos Sophon och grillade på hans födelsedag och självaste nyår.
Hemma hos Scorpion "hjärtat" Han är alltid lika glad.
Lite Karaoke med Scorpan och Sophon
Jag & Peter med världens bästa familj här Jut & Paeng
Mamma Paeng världens underbaraste!
Här tänder vi en liten "eld ballong" för att skicka iväg all otur.
Dansa Dansa
Fortfarande glad här på UD
Här avslutades kvällens bilder 3:e klänningen på allt var frid och fröjd!
Fler bilder kommer en annan dag på när barnen var här.
Adieu!

Kommentarer
Postat av: helena

vilka fina bilder!!! har du gjort en ny tatoo btw?:)pussar

2010-01-17 @ 20:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0