Ny dag nya tag

Idag har jag hunnit fixa moppen hos den trevliga moppe mecken han lär mig nya thai ord varje dag, idag lärde jag mig vad man säger när hastighetsmätaren inte rör på sig. Sen har jag hunnit gå en promenad vart bara en kortis för det var stekhett. Älskar att värmen är tillbaka! Hunnit läsa syrrans första blogginlägg samt nyheterna. Helt otroligt att en man har räddats efter 15 dagar på Haiti, ofattbart! Jag har hunnit åka till Tesco och handlat kaffe och lite smaskens till Pompe. Var inne på The Book House och kollat vad Heroin Diaries kostade - 550 Baht. Måste bara ha den har lite budget att spara ihop först. Mitt pass är skickat till Laos så vi åker och ordnar visumet på Måndag. Duschat och ätit rester från igår och en jordgubb - banan shake mums! Nu ska jag börja jobba.

Visste ni att Vasa Minnesota är en stad i Minnesota, USA där 28% av invånarna är av svenskt ursprung och som namngavs efter den svenska kungen Gustav Vasa.

Hus i Vasa Minnesota.

Hoppas ni alla får en trevlig dag!

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0