Men jag har bara regn hos mig

Idag regnar det. Underbart i Thai kan jag bara älska av att vakna till regn och somna framförallt. Har legat och myst med Pompisen hela morgonen och jag är fortfarande helt sjukt mör i kroppen. Hoppas det går över snart och att jag blir helt frisk så jag kan komma igång och träna snart. Nu ska jag koka lite ägg och sen börja jobba i. Sophon kom över i förrgår och vi mötte upp honom efter jobbet och åkte till Yellow Bird. Hur trvligt som helst. Kvällen slutade med att vi sov på hans hotell rum. Igår lagade jag potatisgratäng och köttbullar och till middag en krämig pasta. Kollade på the dark knight igår igen och somnade IGEN fan fast jag tycker att den är så bra så somnar jag vid samma ställe varje gång. Hepp nu måste jag göra lite nytta.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0