Lörday

Har städat huset och hunnit kolla klart på 2012. Kan inte hjälpa det men lite börjar man ju tänka på jordens undergång. Tror faktiskt att det ligger lite sanning i den att om nu om det skulle va så att jorden går under så lär det bara vara mång miljardärer som får biljetter till lösningen. Kanske vore nåt att googla.

Ska snart gå ut och gå och för första dagen på 3 dagar så skiner faktiskt solen och ett ljus tändes i mig det har vart grått och daskigt och nu äntligen får jag energi och lycka. Long live the Sun! Gud vad glad man blir av solen.

Har världens träningsverk i armarna från gårdagens Punch Out till Nintendo Wii boxades i timmar och I wooped P Dogs ass. Ibland är jag duktig.

Från och med idag ska jag börja lägga in dagens visste ni att, mest för att jag vill lära mig saker själv. Bli mer allmänbildad, kunskap är makt. Here we go.

Dagens visste ni att:

Ramadan är den nionde månaden i den muslimska kalendern, samt även den heliga fastemånaden, en av islams fem pelare. De troende förväntas i ramadan även att i möjligaste mån uppträda väl, ge allmosor (zakat) till de fattiga, visa speciellt hög aktning för sin familj samt rena sitt sinne genom att undvika beteenden som ...våld, ilska, avundsjuka, småaktighet, girighet och illasinnad ryktesspridning.



Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0