JAG ÄLSKAR PETER!

Peter är min bästa vän och han kan vara den roligaste i hela världen. Speciellt när han är full. När vi var ute för nån helg sen så satte peter sig vid datorn när vi kom hem och kollade på youtube klipp. Han lyssnade på The Beatles - Yesterday, givetvis MED lyrics. Här kommer ett klipp på när jag smyfilmade honom. Jag skrattar så jag gråter, han är ju bara föööör underbar! Han läser tyvärr min blogg varje dag och kommer nog INTE uppskatta att jag lägger upp det här men jag bara måste för han är ju den roligaste i hela världen. Tänk nu på att han har lyricsen framför sig och han har spärrat upp sitt musik öra till max...



Hahahahaha han är en stjärna IDOL 2010 here's your star!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0