gutentag

morgon  idag är pope som en liten bebis han gnyster så fort han inte få uppmärksamhet. Somnade inte förrän 6 imorse totalt omöjligt att sova otroligt irriterande förstörde hela dagen och dagens rutiner. Vaknade alldeles nyligen och hinner därför inte göra allt som jag skulle göra. Träna med mera. Ska gå och köpa Nikki Sixx bok, hans dagbok  Heroin diaries verkar helt sjukt bra och jag har längtat efter att få köpa den. Ska lägga mig i skuggan i parken och läsa så himla mys.



Förövrigt ska jag jobba som vanligt idag och kicka ass.


Usain Bolt, född 21 Augusti 1986 i Trelawny, Jamaica, är en Jamaicansk friidrottare, sprinter. Han har bland annat vunnit 3 OS-guld, nu senast vann hann VM-finalen på 100 meter i Berlin på nya världsrekordet 9,58. Bolt blev därmed den förste att springa under 9,60 på distansen.



Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0