Gasläcka

Udon just nu: Det har skett någon form av explosion i form av gas och bensin 1 mil utanför Nong Prajak. Polisen har varnat folk i princip att stanna hemma. Robinson Comlex (ett stort köpcentrum) utryms och fönster stängs. Alla barer nere på falang gatan skall tydligen stängas och rykten gick att det var många som hostade nere bland barerna. Dom uppmuntrar folk att stänga fönster och dörrar. Vi tog in Pompe och nu blir vi hemma ikväll.

Imorgon ska jag hämta Tina och Sanne på tågstationen klockan 07:15 så himla kul att dom kommer hit! Bangkok blir nästa vecka eller på Söndag istället. Nu ska vi bara njuta av varandras sällskap och roa oss med sing a song ute i byarna, kommer bli helt fantastiskt!
Ska knyta mig snart om jag ska orka upp så tidigt. Kanske lite SATC innan jag somnar.
PS! jag har inte tappat bort min kamera har bara inte orkat lägga upp bilder, däremot tappade jag min jogging sko på nyårsafton (jag hade den inte på mig) Attans så ledsen jag är över det!
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0