Del 5 sista kvällen avskedsfest

Innan vi åkte hem till byarna var vi ute en kväll när vi inte hade kameran med oss. Vi skulle på efterfest på ett karaoke ställe och några Thaisar skulle med. Det var fullt på deras moppar och Sanne var den enda som följde med dom och dom körde lite före oss, tyvärr hittade dom inte till karaoke stället och vi letade runt efter Sanne hela natten och var jätte oroliga. Sanne hade inte med sig sin mobil och hittade inte hem. 9 på morgonen slutade jag och Tina att leta, då hade vi bla satt upp lappar på D2 som man nu i efterhand skrattar ihjäl sig åt. Dom satt utanför stället i 2 dagar, hahaha! Allt slutade väl och Facebook räddade oss. Här firar vi Sannes återkomst.
dom fina lapparna.
vi lagade macaronipudding
körde öl spelet numera whiskey spelet
Cruzito Miklos & Paco utanför trädrestaurangen
Westside!
åt
Vi skrev kanske 200 små lappar och spelade Alias, jag och Peter var i ett team och sanne och tina i ett. Alias går ut på att man ska förklara för den andra personen utan att andvända nåt ord på lappen vad det betyder.
Jag och Tina sjöng karaoke bla let it be det lät bedrövligt!
Vi drog till Rythm och sedan till D2 där Sanne numera hittar hem ifrån.
PUSS
Ja så slutade kvällen och dagen efter begav sig Sanne och Tina till Laos vi kan konstatera att det var underbart att ha dom här och jag hoppas sannerligen (haha) att dom kommer hit snart igen! Saknar er!
Adieuken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0