Del 4 Ubolrat

På morgonen så gick vi upp relativt tidigt och top mopparna några mil norrut till Ubolrat. Vägen dit är bergig och väldigt kul att åka. Vi såg gummiträdsplantage och bergsvyer vi åkte bananbåt åt middag och drack en massa kalla öl. Dagen var helt fantastisk.
Så här ser det ut när dom tappar ut gummit från gummiträdet. I den där lilla rännan rinner gummit ner i koppen trädet skalas av bit för bit så det färska gummit kan rinna ner.
Karate kid bland gummiträden. Gummiträd står alltid placerade rad efter rad med några meters mellanrum det var fantastiskt vackert och det liknade en höst dag i sverige med alla färger på träden.
Utsikt över dammen.
Ibland är livet gott.
mys hela dagen med bästa tjejerna. Ringarna kostar 30 baht att hyra en hel dag.
Peter i hyddan
Öl och sol mums!
jag hjälper sanne upp vi ska precis åka banan båt. Bananbåt 4 personer i 10 minuter kostade 200 baht altså 40 kronor.
Jag efter ett skönt bad kolla min sköna bonnbränna från moppe turen.
Solen går ner över Ubolrat Damm
Efter maten
Älsklings Tina och Jag
På väg hem till byarna igen.

Kommentarer
Postat av: sanne

haha fan va go du e att du lagt upp och skrivit om alla dagar, vi alskart :) saknar er !!!!

2010-01-23 @ 13:22:04
Postat av: helena

åå vad härligt det ser ut!! längtar tillbaka:)

2010-01-25 @ 09:47:45
Postat av: Storasyster

Ja men jag vet du borde varkligen ta å komma hit snart saknar ju dig hur mycket som helst lillan!

2010-01-25 @ 13:11:29
Postat av: lillasyster

ja vet d vore hur najs som helst!!! åka runt me moppen överallt"så mysigt:)::)pusss

2010-01-25 @ 20:17:14
Postat av: storasyster

Ja å nu har vi ju finon som är typ 10000000 gånger skönare att sitta på också! kom kom kooooom! älskar dig!

2010-01-26 @ 07:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0