Del 2 UD & D2

På kvällen hade Peter vaknat till och vi lagade middag och spelade rundpingis. Mästaren var givetvis jag och det fanns knappt konkurrens. Här kommer lite bilder från UD & D2.
Jag som satt på mig ansiktet
Jag, Sanne & Tina
Vi allihop utanför UD Mr & Mrs Smirnoff ser skapligt nöjd ut.
Jag och mitt hjärtegull
we´re gettin wild
Ska Bandet som spelar på UD
Börjar bli lagon salongs
Nu börjar kaoset men det blir värre
Vi bildar hög och ser till så att Tina visar spets trosorna för alla blyga Thailändare.
I del 3 åker vi ut till byarna i Nong Wua So och del 4 till Ubolrat.

Kommentarer
Postat av: helena

duu e så jävla snygg babe!!älskar att du lagt upp så mycke bilder!!!fortsätt så:):=

2010-01-24 @ 18:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0