Barnen har åkt

Lite separations ångest men ändå skönt att komma igång med allt. Vi har vart ute, åkt till byarna vart i Ubolrat och badat och myst det har vart toppen. Ska skriva lite mer om det när jag har tid nu blir det film och sömn. Bilder kommer upp när jag har tid också. Syster du får väl kommentera mer så jag vet att du läser annars skriver jag inte mer ;) Boiler room för att peppa upp morgondagens jobbande och försäljning. Den filmen KNÄCKER om man vill bli pepp. Holla back at me om vad ni vill att jag ska skriva om det är lite torka här.

Adieu!

Kommentarer
Postat av: helena

aa de e sant, ja har oxå varit dålig på att skriva, men din header blev suuuper fin! mycke bättre å personligare:D ja vill att du ska skriva allt allt allt du gör å lägga upp massa bilder, du kanske ska börja me dagens outfit;) hahah! ja funderar på att oxå fixa blog men vet inte hur man gör å endast för din skull:Dpuss

2010-01-14 @ 19:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0