2010

Årets första inlägg. Jag hade den bästa nyårsaftonen nånsin. Den började med att vi åkte hem till Tong och sa gott nytt år och mysades massa. Vi satt och spelade PS2 med hans son Tön. Det var kanske det roligaste jag har sett. Kontrollen flög åt alla håll och inte en knapp var otryckt. Efter det åkte vi hem till Peters pappa igen och spelade tennis. Harry och Perra kom förbi på en dags visit men vi kom överrens om att vi skulle fira det nya året i Udon istället för i Nong Wua So. Vi åkte hem till Sophon och gav han en blomma på hans födelsedag. Drack lite Whiskey och satt och hade så himla mysigt. Sen kom Ning han var hemma från Bangkok. Han övertalade oss att åka hem till Scorpion mitt hjärta. Han är så söt han kallar mig hjärtat på svenska jämt. Vi drack mer Whiskey och sjöng karaoke. Det var väl en 20 personer där. Sen begav vi oss in mot Udon. Vi åkte till Ban Luam för att fira tolvslaget. Till Paengs syster och bror. Vi kom helt oväntat och dom vart så himla glada. Massa mat och mer Whiskey. Det var dans och raketer och det var en magisk stund att fira med hela familjen. Underbart älskar att vara med dom. Efter Ban Luam gav vi oss hemåt och åkte till UD nedanför oss. Det var ett helt sjukt drag och packat med folk jag har faktiskt aldrig sett så mkt folk på ställen i Udon. Vi dansade på soffor och sjöng och träffade massa Udon kompisar. Alla ställen var öppna till 6 på morgonen så vi åkte till Brothers Club det var också fullt och där träffade vi en tysk kille som hette Marcus. Efter ett tag kom en Australiensk kille fram och var helt totalt dryg. Han var så otrevlig och sa en massa dumma saker om Peter och då flippade jag. Han slog mig på käften men han var en sopa och det var bara en halv miss. Peter och jag flög på honom och personalen också som han hade gett en käftis. Jag "råkade" slå han allt vad jag hade på näsan och han blev utslängd. Ägaren kom fram och tackade mig för dom hade haft problem med honom hela natten. Vi lämnade Brothers Club och åkte till D2 istället och träffade Daniel och King. Kvällen avslutades med dans och en massa skratt som förlänger livet.
Kvällen var magisk och nu ska jag inte gå ut förrän 27 Februari när vi ska ner till Bangkok och lyxa till det.

Hoppas ni alla hade en underbar nyårsafton!

Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0