DEN OFRIVILLIGE GOLFAREN

I Söndags så hade jag planerat att ta med Peter på en liten överraskning. Jag skulle åka till Militär golfbanan och skjuta lite bollar med Peter, eftersom Peter aldrig hållt i en golfklubba förut. När vi vaknade så tog vi en kopp kaffe sen åkte vi till "okänd plats". Tyvärr hittade vi ingen ranch där man kunde skjuta några bollar bara en torr överpackad golfbana. Vii tänkte ta en kaffe och mysa men det fanns inget tilltalande ställe. Vi åkte in där It Anders bodde förut för det finns en jätte mysig fiske restaurang där så vi åkte in och man satt i dom små hyddorna vid dammen, verkligen jätte mysigt hade vi. Vi beställde in 4 olika rätter tror jag ni kan kolla på youtube klippet under. Här kommer ett litet bildregn från Söndagens mys.
Militärens bilar och bussar
En liten del av den trötta golfbanan
Restaurangen utifrån vägen
Ena sidan av restaurangen
Mysig bro till en av restaurangens öar
Jag och min allra bästa vän
Hyddorna man sitter i
Lite fisk som man kan mata
Ganska bjässig fäsk
Snyggve
Han borde bli modell tycker jag

På kvällen gjorde vi en fantastisk laxpudding med spenat och massa gottigheter i. Vi har blivit jätte duktiga på att göra nya maträtter och det blir godare och godare för varje gång. Så duktiga så.
Hepp nu ska jag jobba vidare. Helena uppdatera din blogg och du också mamma!
Adjöken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0