Underbar morgon

Jag och Peter har satt i hårdhandskarna för att vi ska bli mer ordentliga här hemma. Vi är ju relativt ordentliga nu men det kan bli bättre. När klockan ringer på morgonen ska vi gå upp direkt och inte snooza i en timme, disken den lilla vi har ska vara diskad innan vi går och lägger oss. När vi går upp så sätter vi på oss kläderna och går direkt ut och går vår morgon promenad. Kläderna ska hängas upp eller i tvätt tunnan direkt. Det är så himla skönt nu när vi har gjort allt det hära direkt för då har vi mer än 2 timmar på oss tills vi börjar jobba och då har vi ändå ätit och allt redan. Känner mig duktig och det kommer utspeglas på hela dagen. Igår såg jag PS I LOVE YOU en riktig böl film, som jag grät. Sen efter det såg vi Saw 6 den var rätt kass tycker jag, jag somnade ganska snabbt. Nu ska jag duscha och gå och läsa snabba cash, det är grymt bra.


Visste ni att Peters fullständiga namn inne håller hela 5 stycken namn.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

Sweet!! duktiga ni är! fan va avis man e på er som e i värmen!!! rolig du e som har sett att peters namn innehåller 5 namn, så säg mig vilka är det??;)puss å kärlek!

2010-02-09 @ 08:28:07
Postat av: Stora

Ja men vi är ju så himla bortskämda :D Peter Jacob Wenzel Segersten Andersson. eller P E T E R fast det är ju bokstäver hihih puss å kärlek till deeej bara deeeej!

2010-02-09 @ 08:38:36
Postat av: lilla

Haha där ser man!! Såg ju att du hade ringt mig i fredags..jag hör ju inte den där mobilen, något jag ska önska mig är en ny fin mobil! undrar om någon vill köpa de till mig;P ring snart igen så ska jag se till å svara:) lovve!

2010-02-09 @ 09:43:18
Postat av: stora

kändes lite som att du hinta på att jag ska köpa med mig en till dig ;) hihihi är det så?! ;) Jag jag ringer och trakaserar dig snart igen, fast jag vet redan nu att du inte svarar för du är sämst på det! ;P Pussusss

2010-02-09 @ 12:11:56
Postat av: helena

haha nej verkligen inte! men såg nu att de såg ut som att jag menade de;) haha! DO IT!PUSS

2010-02-10 @ 10:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0