puddelipuddiloo

Jaha ännu en dag överstökad. Ska göra nåt att äta och sen gå och knyta mig för att orka upp imorgon bitti. Kommer inte lägga mig lika nöjd idag inte, vi kom en bit på vägen men sen raserades allt. Får bygga nya broar imorgon. Imorn kommer Oh från 3BB hit och ska fixa med kabeln så vi kan flytta in mitt skrivbord in i Peters arbetsrum. Kommer blir hur bra som helst. Så himla skönt för imorn har vi inget "to do" heller vi har avklarat allt idag. Tur att vi inte tog en promenad imorse för det tpg över en timme för 3BB att skriva ut en räkning och låta oss betala den, fruktansvärt inkompetenta. Vi var på marknaden idag och handlade mat, en gryta med kyckling och bambuskott och ris och sen lagade vi min sura gryta till lunch (middag) smaskigt. Hoppas ni alla har haft en bra dag, nu ska jag ringa mamma.
Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0