Oväntat Samtal

Fick ett oväntat samtal imorse när jag höll på att hänga tvätt. Det var finaste Katta som ringde och gud så glad jag blev. Hon ska vara i Asien i 6 månader och just nu befinner hon sig i Vietnam men ska imorn till Kambodja. Hon kommer hit i Mars och hälsar på. Katta är min barndoms vän från Stureby och vi fyller år på samma dag, så kul att vi har tagit upp kontakten igen. Nu ska jag byta ut gasen, åka till elkontoret och 3BB blev ingen promenad imorse men får ta det imorgon istället ibland får man vara på latsidan också. Älskar att vara så kreativ som jag är nu, jag är lycklig, lycklig rakt igenom.
Cheriooos

Kommentarer
Postat av: lillan(helena)

Fan va roligt!! detta år har du fått massa besök känns de som! då blir de vel massa partty när ni fyller år;) jag är lycklig att du är lycklig!!!puss!

2010-02-10 @ 09:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0