Köttbullar & Stuvad potatis

Nu har jag lagat 52 köttbullar och ska ge mig på den stuvade potatisen, vilken lyx det kommer bli imorn när allt är fardigt. Mums! Peter har dammsugit och svabbat så nu är det jätte fint här hemma, imorn kommer det förmodligen se ut som ett rövhål igen så det är väl i princip bara att ha moppen framme haha! Nu ska vi åka till Barber room och klippa Peter så han är ett fint litet hjärta ikväll. Så himla roligt för dom har stavat lite fel så det står BABER LOOM Sista ljög jag om det står ROOM men det hade lika gärna kunnat stått LOOM hahaha. Hepp nu åker vi.
Happy new Chinese new year to u all.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej nu är jag här har inte hunnit skriva så mkt bara... Saknar dig så himla mycket! Udatera din bloggis älskling!

2010-02-16 @ 09:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0