KOOKKOOO

Jag har nu äntligen slagit fast i att min väckarklocka inte fungerar, måste köpa en ny inom kort. Vi var på Lotus och bytte Peters mobil som är trasig och som vanligt var det ett jävla gidder. Först fick vi inte byta sen åkte vi hem och hämta lådan då var vi tvungna att gå till retur avdelningen vi gjorde det fick ett voucher kvitto så vi kunde köpa en ny mobil, kvittot gällde inte så vi måste reparera mobilen för det fanns ingen annan vi ville ha, då fick vi inte byta den eller lämna in den, sen skulle vi betala själva för mobil reparationen trots att vi hade garanti för att få den inom 7 dagar vi sa att vi kunde vänta 1 månad av princip skäl då var inte det problemet heller det sa dom bara för att dom trodde att vi inte orkade vänta så länge så hade Peter glömt sitt pass och då fick vi inte lämna in den iaf, till slut tog mitt tålamod slut och jag röt till och då helt plötsligt behövde vi ingenting för att laga mobilen. Varför vi var tvungna att lämna passet eller passkopia var tydligen för dom var oroliga över att vi inte skulle hämta ut vår egen mobil?! att vi skulle sticka ifrån den?! låter inte speciellt logiskt, nu är den iaf inlämnad. Vi är nöjda och glada.
Nu ska jag snart ut på en promenad kommer bli wonderful för det är jätte varmt ute. kommer gå med samma tempo som igår svettit och gött. Älskar att känna att man har tagit i lite när man är ute. Längtar och drömmer mig bort till helgen, den är snart här. Vi slutar tidigare på Fredag och åker direkt efter lunch ut till Tong och familjen. Som jag har längtat.


ADJÖKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0