Här är jag...

Helgen vart inte riktigt som vi tänkt. Söndagen började med LOST race och när vi bara hade 3 avsnitt kvar kom Sophon och Joy och ville gå ut och fira alla hjärtans dag så det var en mycket trevlig Valentines day, vi åkte till Upop och dansade och drack wirre, så himla kul att gå ut med Sophon älskar när han kommer på besök. Efter Upop ville jag och P till Ongsa men vi drog till goda restaurangen med S & J istället och hade en stor mat fest. Vi åt Yum taleh, Yum i dont know, rissoppa, fried morningglory, chinese stew, anka, när notan kom in så frågade Sophon om vi kunde gissa vad det kostade. Tänk er nu att det var 15 rätter. Altså 2 ris skålar, 3 chinese stew, 4 rissoppor, en stekt morningglory, 2 Yum, 3 Ankor, en stor vatten, en hink med is. Gissa?!?!?! Jag gissade på kring 400 Peter runt 500 för vi visste att det var billigt, kalaset slutade på 325 baht!!!!! i kronor är det ca 65 kr helt jävla sjukt!
Går dagen spenderade vi i sängen med chips och svensk dip och banana split. Vi åkte och storhandlade på Macro och åt en superb middag, stekt potatis, scramled eggs tomato and onion, stekt spenat, chicken nuggets och såser.
Nu ska vi jobba men kommer lägga in Chayaphum bilderna som jag lovade under dagen.
Cheerios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0