HAPPY BRITHDAY TAMARA & ROBERT

Happy birthday Tamara miss you so much sis hope you'll have a wonderfull birthday with lots of love and cake!
Wish i could be there with you, but as you know one day we'll meet again and i swear we will sip on a bucket as watch the sun go down and bring sexy back all night long hun! Love you sis!

Grattis Robban på din stora dag hoppas du får massa tårta och ligg. Kanske till och med i kombination. Hahaha!

Insomnia inatt asså, fan jag somnade kanske 7 imorse klockan 5 började fåglarna kvittra. Så sjukt irriterande när man bara vrider och vrider sig hela tiden. Men lika glad är jag för det. Idag är en bra dag jag känner det. Imorgon blir det en mindra trevlig dag, måste gå upp 5 på morgonen för att åka till Laos - Vientiene och sova där en natt. Måste åka så tidigt för att hinna till Svenska ambassaden för att sen hetsa iväg till Thai ambassaden. Känner mig inte så pepp. Blir väl en och annan baguette och en god indisk middag på kvällen. Indiskt finns ju inte i Udon så det ska bli gott. Nu ska jag gå ut och gå och sen börja jobba oh juste hinna äta lite också. Bjuder på en trevlig måndags låt. Håller på börja gråta när jag hör den här, jag vill va förevigt ung! Jag ska nog få mens snart lite kinkig.



Peter, Sophon, Joy och jag förevigt unga!

Machu Picchu (av guechuas Machu Pikchu, gamla bergstoppen), som upptogs på Unescos världsarvlista 1983, är en välbevarad förcolumbiansk bergstad i nuvarande Peru. Den ligger 80 kilometer nordväst om Cusco.



Adieu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0