Han är ju bllyyyyg

Idag har vi haft tekniker här som har fixat med vårt internet, teknikerna var ju på och pillade på det igår fast det inte var nåt fel och då lyckades dom skapa ett fel iaf. Men nu är det löst.

Jag och Peter åkte iväg en sväng till Bobe en stor vietnamesisk marknad där det finns allt i kläd och tyg väg.
Vi gick runt och strosade och som vanligt hittade vi hur mycket som helst som vi ville ha allt där är extremt billigt i jämförelse med turist Thailand. Peter handlade en fin tisha och jag gick tomhänt därifrån idag, jag la mina pengar på ett nytt Photoshop istället. Hela Adobe serien faktiskt. Älskar att hålla på och mixtra med bilder så jag har suttit hela kvällen och pillat och försökt lära mig. Photoshop köpte jag på Complexet som ligger mitt i stan, ett stort köpcentrum på ca 4-5 våningar. På andra våningen har dom en jätte stor mobil och elektronik avdelning. Vi fattade inte hur man packade upp programet så vi åkte tillbaka till affären och han hjälpte oss helt gratis det tog en timme drygt, ofta är Thai väldigt service minded. Här nedan är Central Plaza "complexet"
Efter complexet så åkte vi till Amon games och köpte 2 stycken nya Wii spel till Peter, 10 kronor styck lagom billigt. Vi skulle ha åkt till UD town det nya köp complexet som öppnat men vi fastnade hemma. Imorgon ska vi åka och sola och bada på dagen och sedan åka till UD town, efter det ska vi åka förbi en stor gata mitt i stan som dom har spärrat av pga det kinesiska nyåret. Där bjuds det på marknad och massor av mat av olika slag, jag hoppas på kines mat lite dim sun skulle sitta fint. (nedan kommer en liten del av UD Town).
Så här ser förberedelserna ut till Chinese new year (nedan)
Efter kines nyåret ska vi vidare till ett ställe som heter Rythm en stor klubb där kommer det vara alla hjärtans dag firande, så det ska bli sjukt kul. Kvällen lär avslutas på Ongsa en svartklubb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0