Burr Burr Burr

Imorse när jag vaknade var det så kallt så jag fick sätta på mig en hoodie och ett par mjukisbyxor av lite tjockare variant. Jag är snorig och fryser rumpan av mig. I förrgår efter jobbet åkte vi till Roy Suk för att träffa dick som just anlänt, det var mycket trevligt att träffa Dickan. Vi satt på Roy Suk och kollade på OS och runt 2 tiden drog vi iväg på malam sing. Det verkade som att det var ett olagligt Malam för man fick ta med alkohol in det är ju annars inte tillåtet längre. Vi dansade och hängde gäng hela natten. Efter Malamet åkte vi tillbaka till Roy Suk och kom inte förrän 10 på morgonen. Gårdagen hade vi LOST race igen och åkte och åt en Kuttio i nudelståndet nära oss. Ikväll blir det lungna tag och på Lördag åker vi ut till landet och träffar tong det var typ en månad sen vi träffa han nu så det ska bli hur kul som helst. Nästa helg är det Peters födelsedag och eventuellt så åker vi nånstans på hans födelsedag det väntar å ses. Kommer mer uppdatering senare.
Världens sötaste Pumpa som sover på sin snuttefilt.
Adjöken

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har så svårt att tycka synd om dig när jag sitter med en tekopp och nordanvind vinande utanför fönstret. 10-15 minusgrader och snö som virvlar. Erkänn att du kunde ha det värre! ;) Kram

2010-02-20 @ 14:30:01
Postat av: Maja

Har så svårt att tycka synd om dig när jag sitter med en tekopp och nordanvind vinande utanför fönstret. 10-15 minusgrader och snö som virvlar. Erkänn att du kunde ha det värre! ;) Kram

2010-02-20 @ 14:30:27
Postat av: Sara

Haha, ja men så klart jag kan ha det värre, lite löjligt att jag klagar egentligen. Skulle verkligen inte vilja vara i Sverige nu, skulle nog frysa ihjäl! Hur mår du Maja? Jag saknar dig faktiskt!

2010-02-21 @ 08:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0