BOMBER & GRANATER

Godmorgon kära läsare. Vaknade av att Peters pappa kom hit och hälsade på imorse, vi satt och pratade ett tag antar att han saknar oss. Mest Peter förstås. Vi ska åka ut till honom i helgen, nu bor ju Peter och Anders där ute också så det kommer bli fest antar jag, kan inte bli mycket annat med dom kära herrarna. Ska snart åka och inhandla lite mer dollars snart ska bara dricka upp mitt kaffe. Känns som att jag bara skjuter och skjuter på Laos. Undrar om man kan åka till Vang Vien bara över dagen?! Skulle va så sjukt kul att åka dit. Vår vän Sky bor i Laos nu han driver en lyx bils firma där, vore offantligt trevligt att träffa honom också. Vi får se vad som händer Laos kanske inte är så pjåkigt iallafall. Ska börja eller försöka att börja springa/gå 6 kilometer om dagen som minimum. Vill verkligen komma igång. Har fått lite tips av Mona hur jag ska få bort mitt ass. Känner mig motiverad. Nu ska jag pussa och krama lite på min bäste vapendragare sen blir det business.


"man tager det man haver" Han är underbar!

ADIEY FELLAS!

Kommentarer
Postat av: helena

hahha jag tror jag döööör, peter varför ligger han inlindad i tidningar?;)hahaha

2010-02-02 @ 08:39:06
Postat av: Sara

Hahahha för att det fanns inget täcke och han frös i ACn då tar man det som finns det roliga var att han låg naken också jag och sophon hade slitit av an kallingarna ganska fulla grabbar hahahah! Han är för skön!

2010-02-02 @ 10:59:30
URL: http://liingliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0