WHAT'S UP

Mycket händer och har hänt i Udon sedan 2008, här kan ni se på alla projekt från 2008. Det kommer komma bla en floating market, 2 nya köpcentrum kommer komma och hela stan känns som att den bara blir större och större.
Här får ni en bild på vattenkanan vi åkte allihop under Songkran, fattar inte att jag vågade. Peter puttade till och med ner mig en gång så att jag åkte på magen. Såg ut som en knubbsäl som ville hem typ hahaha!
Det bästa av allt var att vi åkte kanske 3 gånger och Peter 4 och vi åkte gratis varje gång. Han vakten gillade oss skarpt. Första gången vi åkte var det bara barn mellan 3-7 år men vi skulle prompt åka. Vi fick massa fribiljetter också men dom gav vi till en massa glada barn, dom vart överlyckliga.
Gud va jag är snäll mot mina underbara läsare idag flera inlägg och en massa bilder. Kommer ju vara borta nu i 4 dagar typ så kommer inte ha tillgång till internet alls så kompenserar det med en massa inlägg idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0