MYS DAG

Idag var vi på Bobe och myste. Jag köpte en så himla fin t-shirt och Peter också. Min är grå och vit randig med ett stort ankare (jag har dille på ankare) i svarta paljetter och en guld kedja som går över hela ankaret. Peter köpte en knall gul tröja, så himla somrigt. Köpte en ansikts gel också från Skin Wisdom hoppas den är bra. Efter Bobe var vi förbi Harry som var lite ledsen över att han ska åka hem, vi hejdå och skrev ut lite papper och satt och små prata i nån timme. Det blir så himla tomt här nu när Maj kommer, alla åker verkligen hem i princip. Nu ska vi kolla på slutet av Brooklyns finest däckade när det var 20 min kvar. Kollade inte på Date Night för det var så kass kvalle.
Sov gott imorgon är det Måndag första dagen på en alldeles underbar vecka.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0