ME AND MY GRINGOS

Igår vart vi bjudna på middag hemma hos Harry, Deng skulle laga mat. Dengs chef skulle nämligen komma och hon är en av dom rikaste i Udon. Vi kom dit efter en läskig moppe tur det vart lite orkan väder så det blåste sand och blixtrade. Maten var helt underbar massa woker och tom yum pra, efterätter och massa gottigheter. Vi var välca 15 personer med alla barn och grannar och allt. Vi drack öl och sen kom whiskyn fram lika så mikrofonen och karaoken. Vi sjöng hela natten och hade en himla trevlig kväll. Kvällen avslutades med att jag vägrade släppa micken och satt och sjöng acapella med min mobil, inte så vackert med tanke på att jag kunde varannan mening men jag var nöjd oh ja. Snart kommer Linda hit det är inte mer än en vecka kvar typ och jag lääängtar så himla mkt! Vi ska ha så himla mys jag dör. Blev inge Chumpe idag men vi åker imorn istället har haft massa viktiga saker för oss. Men imorn SKA vi åka. På återseende mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0