LYCKLIG!

Jag är så himla lycklig och glad idag. Jag har alltid vetat att 2010 kommer vara mitt år och nu väntar jag bara på ett litet besked som ska gå i hamn om det gör det så kommer lyckan vara omätlig och jag kommer få mysa med mina tjejer och min familj i Stockholms sommarnätter inom kort. Är så himla glad att jag har min bästa Peter här också utan honom skulle jag vara tom, tänk vad vänskap betyder för ens liv egentligen. Jag ÄLSKAR mina vänner och min familj mer än nåt annat på denna jord jag skulle dö för mina närmsta! Här är några av mina absolut bästa.
'Jag har inte bilder på alla men ni vet ju vilka ni är och jag älskar er även fast ni inte är med på bild!

Kommentarer
Postat av: Lolii

ÄLSKAR DIG ME! Vi håller tummarna så hårt att d gör ont för att du ska komma hem! PUSS

2010-04-27 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0