LAOS AND BACK

Japp då var vi hemma igen. Har aldrig vart med om en smidigare visumresa. Inte en enda människa i varken Thailand, Laos eller Thailand tillbaka, det mina vänner har jag aldrig sett tidigare. Som mest har jag stårr i kö i ca 2 timmar för att komma in i Thailand igen. Det var värt dom dära 2 dollarna extra. Nu är vi 10 flaskor sprit och 8 limpor cigaretter rikare, det sllår aldrig fel. Blev riktigt nöjt att jag lyckades pruta ner ciggen 20 baht per limpa också. Försökte pruta ner dollarna också och sa på svengelska but thats not the course. Peter as garvade bara ibland alltså många gånger så pratar jag väldigt ofta utan att tänka ett tugg innan och då kan det bli lite tokigt. Nu ska vi städa hela huset och sen får vi se vad denna Fredag har att erbjuda. Tillfrisknande förmodligen alltså inte förfriskning.
Internet går segt här hemma också det är lite värdelöst. Hoppas ni alla får en underbar påsk, från oss alla till er alla en riktigt glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0