JAG ÄLSKAR MIN MAMMA MEST AV ALLT!

Jag älskar min mamma mest av allt i hela världen. Hon vet precis hur man ska göra mig glad och när hon ska göra det. Hon är så söt, när man minst anar det så kommer det små söta tips hit och dit. Som nyss när jag känner mig allmänt dålig så får jag små söta tips på vad jag ska äta. Jag lovar mamma jag ska äta massa kycklingsoppa och Peter har redan vart och köpt 5 paket vitaminer så det äter jag för fullt. Känner mig faktiskt mycket piggare idag orkade till och med åka ner till parken och sitta där i flera timmar. Så himla kul å sitta och titta på Pompe när han busar med alla hundar. Han var jätte duktig idag. Blev ju så glad så jag börja böla för att mor är så go. Du ska veta att jag saknar dig så otroligt mycket ibland säger lilla hjärtat aj. Du är världens bästa mor min. Finns ingen bättre och kommer aldrig finnas än bättre mamma än du, du har gjort/gör världens bästa jobb, fattar inte hur du orkat med mig. Tack för att du finns mamma, jag kommer alltid vara världens stoltaste dotter!
ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: mammsen

hej igen, jag skrev på min sida jätte bra men när jag kollade nyss så har jag en jävla reklam framför det jag skrev, så jag tänkte skriva om men med mitt korta minne sö kom jag inte i håg ihelvtet vad jag skrev ha ha detta kan bara hända mig typiskt jag hade oxså komit åt en knapp så jag fick förstorad text, de kan vara felet men kul var det man överler puss o kram, krama peter från mig

2010-04-24 @ 22:17:02
Postat av: sofia

Fint skrivet!

finns inget bättre än kärleken till sin moder!!



kram soffis

2010-04-27 @ 11:06:38
Postat av: liingliing

Tack så mycket gullis! håller med dig, det finns verkligen inget starkare eller vackrare!

2010-04-27 @ 12:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0