JA AA DA

Vi åkte förbi en sväng till Harry för jag glömde min mobil där igår. Deng var så söt så hon stälde sig och lagade vofflor till oss och åkte till marknaden och handlade massa vietnamesisk mat super gott. En öl drack vi tro det eller ej men jag är så jävla sliten och har andnöd så jag orkade inte mer. Vi pratade om gårdagen och vulkanen som förmodligen kommer hindra Harry att åka hem och om läget i Bangkok som blir värre och värre typ. Om inte dom Röda drar sig tillbaka inom 5 dagar så kommer dom Gula sätta igång också, luktar fan lite inbördeskrig det här asså. Nu är vi båda helt slutkörda och ska kolla på Date Night skön feelgood rulle hoppas jag på. Sen kommer jag slockna. Mamsen jag saknar dig så himla mycket och jag älskar dig mest av allt, ringer dig nån dag har en glädjande sak att berätta du kommer bli så himla glad. Om knappt 7 veckor blir jag Moster för andra gången också, gud va kul längtar!
Här kommer lite bilder från när bästa goaste Katta var här och förgyllde några av mina dagar.
Vi var uppe vid dom 2 stora buddorna i byarna.
Jag ställde in kameran på 2 sek och hann inte riktigt haha.
Ett annat fantastiskt utkiksställe. En del klättring krävdes.
Ölstopp vid 108 shopen börjar bli en klassiker.
Samma min som för 17 år sedan, det var underbart att ses igen.
Vi var ute och slirade på Brothers Club, P och jag har beundrare.
P blev lämnad och jag hamnade i centrum haha lika gla e han för det
Ett shot stop i Lao Kao baren "moonlight" ½ Lao Kao ½ Blend Tuuiii!
Öl och fotboll på nattmarknaden, underbart drag.
Gud vad jag skämmer bort er. puss. godnatt. hejdå. adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0