H R U

Thai är riktiga hejare på förkortningar, pratar man med dom på msn så hittar dom på egna så det tar lite tid att haja ibland. Det jag skulle skriva om är ändå överraskningar. Även sina vänner måste man överraska ibland, små saker betyder. Som nyss gick jag ner och gjorde sallad och rostade mackor med fläskfilé curryröra som jag vet att Peter älskar. Han älskar min mat vet inte varför men han bara gör det. Han vart jätte glad och dagen blir genast mkt trevligare. Vi ska börja följa Udons fotbollslag gå på matcher ett billigt och roligt nöje. Jag älskar ju fotboll och började spela fotboll typ när jag var 4 år. Saknar fotbollen varje dag och vill verkligen börja lira igen. Pratade med grannen som brukar lira varje eftermiddag och vi ska kanske följa med han och spela nästa vecka. Kul! Tog ju med mina gräs skor i år så det kommer bli klockrent. Hepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0