FINSK AFTON MED FINSKA FLICKOR

TOPP 1.
Jag börjar med den bästa av alla kvällarna. Jag och Maria kallas även Jukka & Pirjo i vissa kretsar. Grundningen av Jukka & Pirjo var i Uppsala men det är en annan kväll och den kommer ni få se mer av. Vi döpte om många av våra vänner till Finska namn och tog med dom på en liten överraskning. Överraskningen var en dags kryssning till Åland och alla var tvungna att ha blåa leggings och vita tröjor. Vad dom inte visste var att vi hade engagerat oss ordentligt och köpt t-shirts och spray färg och gjort alla en varsin tisha med sitt eget namn. Kryssningen var helt galen och ett av dom roligaste sakerna jag har gjort. Efter kryssningen hade vi planerat en fest hemma hos Arja och hade fiskdamm och osynlig Twister. Här kommer bilder från kvällen. Många har säkert redan sett bilderna men dom tåls att se igen.
Gud vad jag saknar den kvällen vi hade så himla kul, synd att den slutade lite oturligt och att en finsk flicka fick åka polisbil till polisstationen och sova över en natt och bli misshandlad av dom idioterna.

Kommentarer
Postat av: Lolii

Ååååh den där kvällen va den bästa! haha invisible twiiiister :)

förutom då..

POLISFITTORNA som kan ju bara stoppa upp sig nånstans

2010-04-30 @ 11:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0