Filmen

The stoning of Soraya M kan ha vart en av dom hemskaste filmerna jag har sett. Jag blir så arg så det snurrar i huvudet. Hur kan man leva i ett land där ALLT kretsar kring religion? ALLA borde se den filmen, den är baserad på en sann berättelse. Att ens en människa kan bli stenad, att det ens förekommer är helt sinnes sjukt. Att en lag säger och tillåter folk stå och kasta stenar på en nergrävd människa. Att en hel familj samt vänner kan vända sig emot en och kasta sten på en på grund av lögner utan bevis, helt sjukt! Jag är glad att jag är född i Sverige för i vissa länder är ju inte ens kvinnor värda ett piss! Kolla på trailern och se sen filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0